sobota, 15 marca 2014

Rozdział 1 "Nie lubie go! "

MADDY
Kolejny nudny dzień- do szkoły. A tam lekcje, lekcje i lekcje. I rzecz jasna ten debil Rhydian. Zwlokłam się z łóżka i poszłam do łazienki. Wykonałam wszystkie poranne czynności i ubrałam się. Wzięłam komórkę i torbę i zeszłam na dół. Przywitałam się z rodzicami i zjadłam śniadanie. Wyszłam żegnając się z rodzicami do szkoły. Tam przed wejściem czekali na mnie przyjaciele.
-Hej wam! Co słychać?-powiedziałam
-A nic ciekawego.-odpowiedziała Shann
-Co dziś robisz, Maddy?-spytał Tom
-Nic ciekawego. A co?-powiedziałam zaciekawiona
-Pójdziemy we czwórkę do Bernie’ego na czekoladę.-powiedziała Shann
-We czwórkę? Przecież jest nas trójka.-powiedziałam
-Ja, Tom, ty i Rhydian. Czwórka.-powiedziała Shann
-Jak mam gdzieś z nim iść to już wole aby mnie pociąg przejechał!-powiedziałam ze złością i sztucznym uśmiechem
-Czemu?-spytał Tom
-Nie lubię go!-powiedziałam i poszłam bo zadzwonił dzwonek na lekcje.
***
Po lekcjach jednak zgodziłam się pujść na tą cholerną czekoladę z przyjaciółmi i Morris’em. Niech sobie nie myśli, że jak polubili go Shann i Tom to i ja go polubię. Nigdy! Właśnie szłam z przyjaciółmi do Bernie’ego. W jednym uchu miałam słuchawkę i słuchałam muzyki. Drugim uchem słuchałam przyjaciół.
-Ej, gdzie jest Morris?-spytałam
-Będzie czekał na nas już w kawiarni. A przy okazji ma imię.-powiedziała Shannon a ja przewróciłam oczami.
Po kilku minutach byliśmy w kawiarni i czekał tam na nas Rhydian. Gadaliśmy dłuuugo, nawet trochę go polubiłam znaleźliśmy jakieś wspólne tematy. Moge przyznać, że jest fajny…

C.D.N
^^^
I oto jest ROZDZIAŁ1.
Myślę że całkiem fajny .
Następny dopiero w piątek. Czemu? SZKOŁA! Ja potrzebuje naprawdę dnia między sobotą a niedzielą. Dobra nie zanudzam was na śmierć moim życiem.
Do ROZDZIAŁU 2!
Dobranoc, Pozdrawiam, /Rhd

5 komentarzy:

  1. Nareszcie naprawiłeś to i można komentować z anonima. Rozdział świetny!!!!
    Czekam na następny rozdział. Ja też potrzebuje dnia między sobotą a niedzielą. Wprawdzie nie chodze już do szkoły ale weekend jest za krótki!!!!!!
    Pozdrawiam,
    T.a.T.u ( wiesz kim jestem:D)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śietne!!!!!! CZEKAM NA NNNNNNNEEEEEEEXXXXXXXTTTTTTT.
    PAULLA xD

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze że naprawiłeś anonima. Rozdział jest ŚWIETNY

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na rozdział 2! Rozdział 1 EXTRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    I mam malutkie pytanko może mi odpowiesz:
    Ile to opowiadania będzie miało rozdziałów? 20? 30? 80? 200?

    DAGMARA

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog. Rozdział też extra. Czekam na nexta ;D.

    Pozdro!
    ~ Halley S.

    OdpowiedzUsuń