piątek, 14 marca 2014

Prolog

MADDY
Hej jestem Maddy Smith. Mam 16lat i 2 miesiące temu rozpoczęłam chodzić do 1klasy liceum. Chodzę ze swoimi dwoma przyjaciółmi zawsze do tej samej szkoły. Do naszej klasy dwa tygodnie temu doszedł jakiś Rhydian Morris. Nie lubię go od pierwszego wejrzenia. Jest tak jak ja wilkokrwistym, mimo to i tak go nie lubię, za to Shannon i Tom go polubili. Stali się ,,przyjaciółmi”. Raz powiedział do mnie: ,,odwal się mikrusko”, debil uważa że może tak do mnie mówić! Jak mi to powiedział ja go spoliczkowałam i proste- poszłam sobie. Dobra to o mnie:
Mam jak już mówiłam 16lat. Dwójkę przyjaciół- Shannon i Toma. Nie lubię Rhydiana. Jestem wilkokrwistą, ale jeszcze się nie przemieniłam. Moja mama to Emma a tata to Daniel. I rzecz jasna chodzę do 1klasy liceum.
^^^
Tak oto prezentuje się prolog. 
Może dodam dziś rozdział 1 jeśli dam rade.
Do następnego! /Rhd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz