środa, 16 kwietnia 2014

Rozdział 4 "Wychodzę "

MADDY
Sobota. Nareszcie weekend. Miałam dzisiaj sen. Był bardzo fajny. Śniło mi się, że Rhydian poprosił mnie abym została jego dziewczyną, a ja się zgodziłam. Dziwne jest to, że z dnia na dzień go polubiłam. Polubiłam a nawet bardziej niż polubiłam. Dziś się z nim spotykam. Pójdziemy do lasu, potem na czekoladę do Bernie’ego i zapomniałam gdzie jeszcze [xD].
Spojrzałam na zegarek na telefonie i zobaczyłam, że jest już 10.37. Tak długo jeszcze nigdy nie spałam! Pora wstawać!
Zeszłam z łóżka i udałam się do łazienki. Spojrzałam w lustro i zobaczyłam jakąś czarownice! Szybko się uczesałam. Umyłam twarz i zęby. Zrobiłam lekki prawie niezauważalny makijaż i wróciłam do pokoju.
Ubrałam się w granatowe spodnie dżinsowe, bluzkę koloru niebieskiego, granatową bluzę i czarne trampki. Efekt był zniewalający! Zeszłam na dół i poszłam do kuchni.
-Hej mamo!-powiedziałam
-Hej Maddy. Na czyj pogrzeb idziemy?-spytała mama
-Jaki pogrzeb?-spytałam
-Ubrałaś się jak na pogrzeb.-powiedziała
-Jakbyś nie wiedziała ciemne kolory to moje ulubione.-powiedziałam- Daj żryć bo jestem głodna!-dodałam
-Proszę. I mówi się jeść.-powiedziała
-Jak zwał, tak zwał.-powiedziałam i wgryzłam się w kanapkę.
***
Jest już 12.32. Pora się wybierać na spotkanko! Wyszłam z pokoju biorąc komórkę. W salonie była mama i oglądała jakąś telenowelkę. A tata czytał gazetę.
-Wychodzę!-powiedziałam
-Dokąd?-spytała mama
-Do Bernie’ego z Rhydianem.-powiedziałam i wyszłam.
C.D.N
^^^
Oto i proszę bardzo moje miśki rozdział 4.
Jak wam się podoba? Mam nadzieje że fajny.
Jeszcze raz dziękuje za 1000 wyświetleń!!! ;*
8 KOMENTARZY= ROZDZIAŁ 5

8 komentarzy:

  1. Świetny rozdział! Jak
    wszystkie które piszesz! Czekam niecierpliwa na nexta! Zapraszam na
    rozdział 2 u mnie: http://leonettaporsiempre.blogspot.com/
    TYMCZASEM! Daguś

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Ciekawe! Piękne! Śliczne! Nie moge się doczekać nexta!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne! Kocham twoje rozdziały! Czekam na nexxt!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne! Kocham twoje rozdziały! Czekam na nexxt!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarzucaj następny rozdział!!!!!! Błagam wkręciło mnie to!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojjjjj :)
    Znasz mój komentarz do tego więc .Czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super czekam na nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog czekam na kolejny rozdział

    OdpowiedzUsuń